A Toyota prémium márkájaként gyártott Lexus legszebb ékköve minden bizonnyal a bitang gyors LFA, amelynek a gyártását sajnos 6 évvel ezelőtt befejezték, pedig a forma még ma is nagyot üt. Vajon elbír vele az utód? A nagy sikerű de drága LFA után megérkezett a szellemi örökös is, amely az LC500 névre hallgat. A Carwow összeeresztette a két nagyágyút, hogy kiderüljön, vajon az "öregebb" LFA vagy a új LC500 kupé a gyorsabb? A forma mindkét esetben lélegzetelállítóan gyönyörű, már csak a V8 vagy a V10 motor között kell választanunk. 

Az LFA-t a világ egyik legjobb szívómotorjával szerelték fel, amely egy 4,8 literes V10-es egység és amely nem kevesebb, mint 552 lóerőt présel ki magából. A Yamahával közösen fejlesztett projekt brutális, ráadásul egy villámgyors 6 sebességes automata váltó csatlakozik hozzá. Az alumínium vázra karbon elemeket aggattak, így a sportautó viszonylag könnyű is, ráadásul kézzel készítették, ellentétben az LC500-al, amely sorozatgyártásban készül. 

A piros sarokban a japán autógyártás talán legszebb csillaga, az LC500 kupé, amelynek 5 literes V8-as motorja 467 lóerőt termel. Az erőt egy 10 sebességes automata juttatja el a kerekekhez. Az LC kupé nem könnyű, hiszen míg az LFA mindössze 1614 kg-ot nyom a mérlegelésnél, addig utódja 1935 kg. 

A számok az LFA mellett szólnak, de vajon ki nyeri a házi bajnokságot?