Eredetileg Ezüst Nyílnak hívták azt a Mercedes versenyautót, ami 1934 és 1939 között sorra nyerte a versenyeket és egyetlen komoly ellenfele az Auto Union versenyautója volt. Honnan az Ezüst Nyíl elnevezés? Egy rádióműsorban adták neki ezt a nevet, mégpedig azért, mert az SSKL versenyautót már nem tudták lefényezni verseny előtt, de van egy olyan sztori is, hogy súlycsökkentés miatt maradt a fényezetlen alu kaszni, de a lényeg az, hogy az autó megkapta a becenevet és az igazán erős Mercedesekre hajlamosak ráhúzni azt, még akkor is, ha ez igazábl a versenyautókra vonatkozik igazán. A képeken látható GT is kiérdemelheti, hiszen elég komoly teljesítménnyel bír, viszont ez az autó szürke, de nem volt ez mindig így. 
 
Artyom még idén februárban döntött úgy, hogy vesz magának egy olyan autót, amivel teljesen megnyugszik a lelke és végre teljesen boldog lehet. Kupénak kellett lennie és V8-as motorral szerelt autót akart és mivel korábban BMW tulaj volt, ezért valami mást akart. Így került a képbe egy 2018-as AMG GT, amit 4 literes, biturbó V8 hajt. 
 
Nyilván nem maradt érintetlen állapotban a kocsi. Kapott egy Capristo kipufogórendszert, karbon bodykitet és kékre fóliázták az egészet. Rövid időn belül kiderült, hogy a kipufogó nem szól úgy, ahogy Artyom szerette volna, úgyhogy a Celtictuning segítségével sikerült egy kicsit megváltoztatni az autó hangját. Most már sokkal erősebb, nagyobbat szól a rendszer. Felkerült egy új, durvább karbon toldat előre és a beltér is gazdagodott szénszálas kiegészítőkkel. Ezután lekerült a fólia is a kocsiról és újra az eredeti fényében ragyog. Véleményem szerint sokkal jobban áll ez a szürke szín ennek az autónak, mint a kék, de persze ízlések és pofonok, mindenesetre jó döntés volt. 
 
A következő lépés a futómű és a felnik beszerzése lett volna, viszont a járványhelyzet miatt, kicsit kockázatos lett volna rendelgetni bármit is, márpedig Artyomnak elég konkrét elképzelései voltak, amit a Brixton Forged tudott volna megvalósítani. Szerencsére a PowerWheels besegített és legyártotta Artyom számára az álomfelniket. A háromrészes görgők, elöl 10,5x20, hátul pedig 12x21 méretűek és az első tengelyre szerelt felnik még egy egyedi turbofan is felszerelésre került. 
 
A futóműnél már nem alakultak ilyen jól a dolgok, ugyanis a megrendelt Accuair szett sosem érkezett meg, mivel a cég csődöt jelentett és így az az elküldött pénz odaveszett. Így végül AirLift szett került az autóba, az új, még csendesebb kompresszorokkal, karbon tartállyal, egyedi lufikkal és K--Sport gátlókra építve. A szett egyes elemei a csomagtartóban kaptak helyet, gyönyörű környezetben. Ennek köszönhetően az amúgy sem magas autót, most mrá teljesen földre lehet engedni, ami azért elég durva látvány lehet élőben. 
 
Nem ez az egyetlen épített GT a világon és elég felkapott lett a típus úgyhogy fogunk még ilyeneket látni a jövőben. Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 





 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2020. november 19.)

Forrás: True Fitment