Wörthersee az a hely, ahol az igazi nagyágyúk megmutatják, hogy mivel töltötték az unalmas téli estéiket. Nyilván más anyagi helyzetben vannak tőlünk kicsit nyugatabbra, de abban talán mindenki egyetért, hogy vannak olyanok, akiknél elment kicsit ez a dolog egy kicsit más irányba és nem feltétlenül az autók iránti rajongás, hanem sokkal inkább a magamutogatás a cél. Persze minket, akik autóbuzériában szenvedünk, egyáltalán nem zavar, hogy ki méregeti, kivel a nemesebb szervét, hiszen a látvány a lényeg és az, hogy jól érezzük magunkat. 
 
Jason Debono azért elég csúnyán odacsapott tavaly a tónál. Nem egy, nem is kettő, de nem is három autóval, hanem egy egész flottával érkezett meg! Már maga kipakolás is külön szenzáció volt. Egy kamion parkolt le a Velden központjában található szálloda előtt, majd lassan gurultak ki a különleges gépek. 
 
Volkswagen Golf GTI Mk2, Fiat Uno Turbo, ezt követte egy E30 M3, Egy Ford Escort RS Cosworth és egy Lancia Delta Integrale Evo2. Nem biztos, hogy ebben a sorrendben, de a lényeg az, hogy ez egy olyan kollekció, amire minden öregsulis arcnál beindul a nyálelválasztás. Amiben mindegyik gép hasonlít, az a legmagasabb minőségű külső és az alacsony hasmagasság. 
Az E30 M3 alatt BBS RS felnik csillogtak, köszönhetően a teljes polírnak, levegős futómű engedi a földig a makulátlan bódét, ami egyébként teljesen letisztult. Black Hella fényszórók, sötétített indexek dobják fel a Lachsilber ezüst fényezést. A motortérben egy S54 motor található, ami VF Engineering feltöltőt kapott. A motor teljesen kipucolt kazántérben foglal helyet, de nem csak itt tisztogattak! A kocsi alja is teljesen le van pucolva és olyan tisztaság uralkodik mindenhol, hogy azt egy patika is megirigyelné! 
A piros RS Cossie sem egyszerű darab! Itt is a gyári megjelenés volt a fő szempont. Levegős rendszer engedi ezt a kocsit is földre és a kerékjáratokban BBS E87 gurigákat találunk. A nagy hátsó szárny is teljesen gyári darab és a motortérben 2 literes turbós motor dolgozik. Arról nincs információ, hogy gyári 224 lóerő vagy több hajtja-e a kocsit, de majdnem mindegy is. 
A Delta Evo2 egy olyan fantasztikus masina, amit még azok is szeretnek, akik nem kifejezetten rajonganak az olasz autókért. A széles sérvédők, a hátsó szárny vagy éppen a nyílások a motorháztetőn, mind a motorsportos életérzést erősítik és ehhez hozzájön az összkerékhajtás és a turbós motor. Jason persze ezt sem csak simán felújította. Itt is levegős a futómű és szintén BBS-ek forognak a kerékjáratokban. 
 
Nem kell túlgondolni. Ezekhez az autókhoz nem is illene igazán más. Nincs semmi Rocket Bunny meg egyéb aerodinamikai elem. Motorsportos múlt van és hibátlan külső! Meg is állt az élet az autók körül. 
 
Mike Crawat több képet is készített erről a sorról, amit IDE KATTINTVA értek el! 





 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2020. február 05.)

Forrás: Stanceworks