Közeledik a tél. Egyre több olyan hirdetést látni az adok-veszek csoportokban, ahol játszós autót keresnek. A legtöbben egy lerúgott Ladát, BMW-t vagy valami hasonlót keresnek. Nem kell, hogy szép legyen. Műszaki legyen érvényes és hátul hajtson. Aztán ha tavaszra kiesünk az alján, vagy nekivágjuk egy fának, röhögünk egy jót és "kidobjuk"! 
 
Valahogy így indult a képeken látható Mergának is a sorsa. Szergejnek kellett egy olyan alap, amit nem sajnál, viszont nem akart Ladázni. Így futott bele a baby Benz-be, a W201-es Mercibe. 
Kipakolta, bedobott két versenyülést, lehegesztette a diffit, feldobott egy garnitúra felnit és kezdődhetett a játék! 
 
Egész télen elszórakoztatta magát, aztán letámasztotta a kocsit és nyár környékén úgy érezte, hogy többet szereten kihozni a kocsiból. Úgyhogy teljesen más irányba indult el a projekt és az alapokról kezdődött minden. Új fényezés, levegős futómű és ritka alkatrészek beszerzése vált fontossá. 
Így került fel a Schulz Kevlar géptető W126 SEC díszráccsal, teljes AMG bodykit, AMG hátsószárny, USA fényszórók, Fifft fehár hátsó lámpák. A sárvédőket kiperemezték és végül Merlin Purple, lila árnyalatúra fújták le. 
 
Az autó alatt Autostrada Modena felnik forognak, amiket három különböző szettből raktak össze. Elöl 9, hátul pedig 9,5x17 a méretük. Az utastérben elektromos ülések váltották a versenyszékeket. Ezek az ülések az USA piacra gyártott modellekhez voltak rendelhetők. Fekete bőr és fekete tetőkárpit került még beszerelésre. Gyári fabetétek és 1983-as Momo Indy fakormány, illetve Becker Europa 2000 rádió jelenti még a változást. 
 
Mint említettem, levegős futómű található az autó alatt, amit Szergej a barátjával közösen épített be. Egyedileg átalakított gátlók mellett, rengeteg szenvedéssel járt, mire tökéletesen belőtték a futóművet, de a végeredméyn mindenért kárpótolta a tulajt. Eddig elég sok rendezvényen jelent meg az autóval és rendszerint mindenhol díjazták is a kocsit, vagy ha éppen nem vitt haza serleget, rengeteg elismerést kapott az emberektől Szergej. Eddig csak télen okozott örömöt a Baby Benz, de most már nyáron is boldog  vele a tulaj. Illetve most már csak nyáron, mert amint vége a szezonnak, az autó a garázsban tölti a hideg hónapokat, ahogy az szokás egy ilyen gép esetében. 
 
Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 





 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2019. szeptember 10.)

Forrás: Bodybeat