Az S2000 egy elég jó autó. Remekül vezethető, az F20C motor is elég stabil darab, ráadásul 9000-ig is vidáman leforog, úgyhogy a kanyarvadászat mellett még a hangjában is tudunk gyönyörködni. Hátul hajt és ha úgy tartja kedvünk, nyitott tetővel fűzzük le a kanyarokat. Kell ennél több? 
 
A norvég Kristin Sandvik úgy gondolta, hogy erre a kérdésre Igen, a válasz. Éppen ezért nem vacakolt sokat és nem turbót aggatott a Honda motorjára, hanem a régi suli szerint, egy nagyobb motort pattintott az autó orrába. A választása pedig nem is akármire, hanem egy 8,3 literes V10-re, egészen pontosan a Dodge Ram SRT-10 motorjára esett, ami 506 lóerővel és 735 Nm nyomatékkal cibálja a Honda-t. Az erőt 6 sebességes, T56 manuális váltó és hegesztett diffi segítségével próbálják a hátsó kerekek aszfaltra vinni. A futómű sem úszta meg, D2 állítható szett tartja úton a kocsit, míg a megállásról nagyobb fékek gondoskodnak. A nagyobb kormányszög és a hidraulikus kézifék pedig a driftelésben nyújt segítséget. 
 
A karosszéria egyedi szélesítéseket kapott, és az üzemanyagrendszer is teljesen egyedi, házilag készült verzió, aminek a tartálya a csomagtartóban kapott helyet és onnan jut el a motorba az anyag, két, nagyteljesítményű benzinpumpa jóvoltából. Az utastérben még a műszerfal is egyedileg készült, házilag aluelemek felhasználásával és középen kaptak helyet a műszerek. A sofőr és utasa Sparco ülésekben foglalhat helyet. A bódé egyébként elég feltűnő pink fényezést kapott, amit kiegészít még az autó aljára szerelt, szintén pink neonszett. 
 
Még mielőtt a Honda fanok kitérnének a hitükből és eddig nem lett volna tiszta, ez egy versenyautó és mint tudjuk, ebben a kategóriában nincsenek szabályok. Én szívesen megnézném menet közben is a kocsit! 





 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2019. december 07.)