Sok hülyeséget lehet találni a neten, főleg ha motorátépítéssel kapcsolatos dolgokról keresünk cikkeket. Alapvetően az a lényeg, hogy az adott járgány könnyű és erős legyen. Ebből pedig az következik, ohgy biztosan kellően gyors is lesz a gép. 

Na most az a helyzet, hogy a Bond Bug mindennek nevezhető, csak éppen szépnek nem. Persze azt sem árt tudni, hogy a 70-es évek elején gyártották, egészen pontosan 1970-től-1974-ig, úgyhogy a furcsa formát el is lehet nézni neki. Ez a brit, kétüléses, háromkerekű szerkezet mindössze 394 kg és az orrában elhelyezett 700, majd később 750 köbcentis motor hajtotta. A 29 lóerő mindennek nevezhető, csak erősnek nem, de a később megjelent 31 lóerős verziótól sem kellett összerezzenie egyik autógyártónak sem. 

A képeken látható változat viszont már messze nem gyári és lassúnak sem nevezhető. A Santa Pod pályán 11.22 volt a legjobb ideje 400 méteren. Ez pedig a négyhengeres, turbós Hayabusa motornak köszönhető, ami még egy BorgWarner turbóval is gazdagodott és 1 bar nyomás mellett, 300 lóerőt ad le. Persze a motor belseje sem gyári! Kovácsolt hajtókarok és dugattyúk, valamint új vezérműtengely került beszerelésre. Ennek az erőnek 500 kg-ot kell cibálnia, aminek tudatában elképzelhetjük, mennyire lehet stresszmentes egy komolyabb menet. 

IDE KATTINTVA egy bemutató videót is találtok, ha pedig begerjedtetek erre a fura szerkezetre, akkor most itt van a lehetőség, hogy megvegyétek, mert a tulaj el akarja adni. Az irányár 15.000 angol font.  



 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2019. május 26.)