Elnézést a címért!
El kell keserítsem azokat, akik erre a modellre vártak. Sajnos nem a BMW fejlesztette ki és dobta piacra az F81 (3-as touring) legsportosabb verzióját, hanem a fullcartuning.com tulajdonosa, Sander, akinek az volt a szerencséje, hogy másnak nem adta ki. 
Mit is jelent ez pontosan? Sander szeretett volna egy M3 CS Touringot, de mivel nem létezett gyárilag, ezért építenie kellett egyet. Láttunk már ilyet, nem ez lenne az első, azonban a csavar a sztoriban az, hogy talált egy törött M3 CS-t, amiből összesen 1200 darab van a világon és egyből felvillanyozta a dolog, hogy neki lehetne először M3 CS touring-ja! 
 
Az alap egy 316d volt, fehér színben.
Már maga az új szín is elég feltűnő. Az Individual Fashion Grey árnyalat  a sötétített üvegek és a karbon felületek még jobban kiemelik az autó formáit. A lökhárítók, tükrök mellett ott vannak még a szélesebb sárvédők, a karbon géptető, a diffúzor és a küszöbtoldatok. Az igazán fanatikus formák nehezményezni fogják, hogy a tető nem karbon és akkor hogyan lehet mégis CS, de azt gondolom, ez legyen a legnagyobb gond az építéssel. A futómű KW állítható rugókkal gazdagodott, hogy az elektronikus állítási lehetőségek megmaradjanak. Sander tökéletesen elégedett ezzel a szettel, mert így megvan az általa kívánt magasság, de vezethető maradt az autó. A felnik Z Performance, monoblock, ultrakönnyű és 20"-os darabok. 
 
A beltérben is megtaláljuk a komplett M3 CS készletet. Alcantara M3 kormány, műszerfal a kötelező CS logóval, kétszínű bőrülések M3 logóval, M3 övek. Minden tökéletesen passzolt, egyedül a hátsó üléssorral volt egy kis munka. A motortérben természetesen megtaláljuk a 3 literes, 6 hengeres S55 motort, 454 lóerővel és 601 Nm nyomatékkal. Amiben más mint a többi, az a fullcartuning.com saját tervezésű és gyártású karbon elemei a szívósor környékén. 
 
Sander a jövőben lehet fog még változtatni a kipufogórendszeren, hogy még több lovat varázsoljon elő a motorból, de első körben élvezni szeretné autóját és gyakran fogja használni, ami teljesen érthető. 





 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2019. december 07.)