Mi jut eszedbe Belgiumról? Elsőre nagy valószínűséggel a csokoládé fog beugrani, azonban akik szeretik az autókat, márpedig ezen az oldalon elég sokan vannak így, azoknak a Kean Suspensions fog beugrani, ami nem véletlen, mert a srácok az elmúlt években, elég durva gépeket hoztak össze.
 
Gent külső részén, Evergem-ben található a műhely. Külön érdekes, hogy egy olyan vállakozást üzemeltetnek sikeresen, ami autók átalakításával foglalkozik, holott Belgiumban elég kemények a szabályok és nem engedélyezett a motor vagy futómű tuningja, de a widebody szetteket és a feszített gumit sem nézik jó szemmel a helyi hatóságok. Ettől függetlenül. a műhely népszerű az autósok között és a Neirinck testvérek, évente 300 ügyfelet szolgálnak ki.
 
Maga a vállalkozás 10 évvel ezelőtt indult, hobbiként, és a tesók nevéből áll össze: Kenny és Andy= KEAN. Az autóbuzéria a vérükben volt, mert már az édesapjuk is szerette bütykölni a kocsikat és ez a szenvedély segítette hozzá a fiúkat, hogy ma már a hobbijukból éljenek meg. 15 évvel ezelőtt még egy klubot vezettek, ami a Concept 983 névre hallgatott. Az volt a cél, hogy összefogja azokat az embereket, akik szeretik az autóikat módosítani és közösen vonultak különböző összejövetelekre. Akkoriban még nem voltak olyan profi kiegészítők és levegős rendszerek mint manapság, és mivel a srácok elég jó műszaki érzékkel vannak megáldva, ezért mindenkinek segítettek, aki valamilyen problémával küzdött. Ez a dolgo pedig egyre jobban kezdte kinőni magát és a hobbiból másodállás lett, és két évvel ezelőtt úgy döntöttek, megnyitják saját műhelyüket.
 
A KEAN Suspensions fő profilja a futómű és annak alktrészei, de nem csak a gátlókra és a rugókra korlátozódik a dolog! Legyen szó állítható futóműről, levegős rendszerről, felnikről, nyomtávszélesítőkről, állítható toronycsapágyakról vagy lengőkarokról, mindenben tudnak segíteni. A kétszintes épület eleinte óriásinak tűnt, de az elmúlt két év alatt, már majdhogynem kicsinek tűnik. Az alsó szinten találjuk a műhelyt, ahol a „csodák” történnek és épülnek az ügyfelek autói. A felső szinten van az ügyfélváró, ahol le lehet ülni és böngészni a katalógusokat, vagy megnézni a projektautókat. Mondanom sem kell, hogy mivel foglalják le magukat a megrendelők várakozás közben.
 
Legalább 10, ha nem több autó és rengeteg alkatrész van „szétdobálva” ezen a szinten! Természetesen itt megtaláljuk néhány vevő már elkészült autóját, de a saját autók is itt vannak tárolva, mint például a karbon elemekkel és Pandem szettel szerelt BMW M3, vagy a levegős Ferrari 308 GTB. Van pár Peugeot is az emeleten. Egy 505 GTI, egy öreg 301-es és egy letisztult 206, aminek az a különlegessége, hogy ez volt Kenny első autója és a testvérek ezen próbálkoztak először. Azóta eltelt 21 év és az autó még mindig hibátlan állapotban van, ráadásul még mindig megállná a helyét bárhol a világon! Ezen kívül van egy Honda S2000 is az emeleten, ami egy barát autója, ami már turbós és beállításra vár, valamint az airride beszerelésére. Ugyanetz mondható el a mellette álló Porsche 964-ről is. Van itt még egy Honda Legend is, amiben már lassan egy évtizede van levegős rendszer és még mindig rohadt menő a forma és a kiállás is! Van még egy Porsche az emeleten. Ez az első, saját VIN kóddal ellátott, RUF BTR, amiben egy 3,8 literes, 500 lóerős motor dolgozik és egy pajtában találták majd visszaállították a gyári állapotot. Sose gondolta volna az ember, hogy a Stanceworks guru, Mike Burroughs, 2012-2013-ban épített, 1928-as évjáratú Ford A Model-jét, ami BMW motort kapott, ebben a belgiumi műhelyben fogja viszontlátni! A Kean testvéerk egyik barátja vásárolta meg magának és a srácok folyamatosan ellenőrzik, hogy mindig tökéletes állapotban legyen, annak ellenére, hogy ez a kocsi, érthető okokból, sosem lesz utcán használva.
 
Ahogy közeledik a szezon, a testvéreknek egyre kevesebb szabadideje marad és folyamatosan a műhelyben tevékenykednek. Abban viszont biztosak lehetünk, hogy néhány autójukat láthatjuk majd a Wörthersee-n, a Raceism-n és a Players Show-n is! Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 





 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2019. április 11.)

Forrás: Speedhunters