Erre az autóra kétféleképpen lehet reagálni. Vagy nagyon tetszik vagy nagyon utálod. BMW rajongó létemre, nem tudok kiakadni egy ilyen átalakításon, de biztos vagyok benne, hogy a szemellenzős rajongók, habzó szájjal fogják ütni a billentyűzetet. ami egyébként teljesen érthető, de ha megpróbálunk kicsit nyitottabbak lenni, akkor hamar rájövünk, hogy ez egy tök jó autó. 
 
A Kaliforniában élő Dan nem először nyúlt autóhoz. Tulajdonképpen minden kocsijánál az egyediségre törekedett. Volt 1977-es Corolla, Suzuki Samurai, Mazda MX-6, tehát főleg japán gépek, aztén pedig megvette élete első BMW-jét, ezt a 2002-t. 
 
Az autónak szüksége volt egy teljes felújításra, de közben egy teljesen törésmentes, még totál gyári autóról beszélünk, ami egyébként nagy értékkel bír. Egyedi kéttónusú fényezést kapott, gyöngyház fehér felső és "root beer" barna alsó résszel. Felkerült egy első toldat, fekete vesék, karbon emblémák és díszlécek, E92 M3 szellőző beépítve a sárvédőbe, egyedi sárvédőívek és az első lökhárítóra szerelt lámpák is egyedi csöveket kaptak, illetve elöl-hátul toronymerevítőket találunk. 
 
A futómű Bilstein Sport gátlókból és ültetőrugókból áll. A tengelyek végein Avid 1 AV-12 felnik forognak 8x16 méretben, 205/45-ös BF Goodrich gumikkal. A felniket tőcsavarokkal rögzítették és a kerekek mögött Wilwood nagyfékek lassítják a kocsit. 
Szükség is van a nagyobb fékekre, mivel a motortérben a Honda S2000 F20C motorja található, egyedi kipufogórendszerrel és 6 sebességes manuális váltóval. A motor gyárilag 234 lóerős és akár 9000-et is foroghat, szóval aki még mindig nem érti miért jó, azzal sajnos nem tudok mit kezdeni. Egy ilyen könnyű autóba, egy ilyen modern, pörgős motor igazán jó választás és még több élményt nyújt. Dan viszont itt nem akar megállni, mert egy turóbszettet is fel akar szerelni, akkor pedig bőven 350 lóerő feletti lesz a teljesítmény, amivel már komolyabb autókat is meg lehet szorongatni majd. 
 
Az utastérben is találunk Honda alkatrészeket. Az ülések is az S2000-ből érkeztek, fekete bőrrel behúzva. A hátsó ülések E24 darabok, amik ugyanolyan sportosak mint az első székek és persze ezeket is bebőrözték. A műszerfalat is bőrözték és itt is folytatódik a "kétszínűség". A műszeregység is az S2000 gyári darabja és egyedi karbon konzolban illeszkedik a helyére. Természetesen a gombos indítást is átköltöztették. A kormány is kapott némi karbont és perforált bőrt. 
 
Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 





 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2020. március 29.)

Forrás: Fast Car