Nem tudom, hogy egy autónak ez lenne-e az álma, de ez az M2 elég szép utat tett meg a kereskedés udvarából, egészen a Pike Peak-ig! 
Az autót eredetileg azért vásárolták, hogy Tyspeed termékeit reklámozzák vele. Két év múlva viszont már a legendás versenyre felkészülve várják vele a rajtot. 
 
Tyler Pappas egy elég sokoldalú fickó és tele van energiával. Ennek köszönhetően tudta vezetni a boltot és megépíteni a BMW-t. Ráadásul nagyon sok minden saját tervezés! Ilyen például a műszerfal is, amire azért volt szükség, mert az ülsépozíció annyira lent és hátul van (a jobb súlyelosztás miatt), hogy egész egyszerűen, Tyler nem látott belőle semmit. 
 
A motor egy N55B30T0. CP kovácsolt dugattyúk, Carillo hajtórudak, ARP csavarok, portolt HeadGames Motorworks hengerfej, 4 részes CSF Racing hűtés új hűtővel és intercoolerrel, Boss olajhűtővel és DCT hűtővel. Pure Turbos Stage 2 turbó, VRSF rozsdamentes leömlő és egyedi kipufogórendszer szerepel még a módosítások listáján. 56 literes üzemanyagtartály, Walbro 450 benzinpumpa és a teljesen újjáépített elektronika jelentik a főbb változtatásokat, amiknek köszönhetően 505 lóerő és 732 Nm nyomaték rángatja az 1360 kg-os bódét. 
A váltó és a diffi megkapta a GTS programját és hátul poliuretán szilentek tartják mereven a differenciálművet. 
 
A futómű állítható JRZ RS-Pro, keményebb rugókkal és állítható lengőkarokkal, toronycsapágyakkal. Fall-Line Motorsport és SPL Parts alkatrészek egészítik ki a versenyre felkészített autót. A kormányzást itt is átprogramozták GTS-re. A lassításról, elöl 6 hátul pedig 4 dugattyús StopTech STR-60 fékek gondoskodnak, StopTech fém fékcsövekkel, illetve átprogramozott DSC/ABS kombóval. A kerékjáratokban 10,5x18-as Apex FL-5 felnik forognak, 295/35-ös Toyo Proxes RR gumikkal szerelve. 
 
A karosszéria Ultrashield plexi szélvédőkkel, Tyspeed kompozit ajtókkal, motorháztetővel és csomagtérajtóval gazdagodott, amik pontosan úgy illeszkednek mint a gyári darabok. A tető karbonból készült és SPA Techniques visszapillantók kerültek a kocsira. A hátsó szárny AJ Hartman Aero Apex 12 darab, egyedi "hattyúnyakkal". A diffúzor is AJ Hartman, csakúgy mint az első koptatók, toldatok. 
 
Az utastérben komplett csövezést, Sparco Circuit II ülést, Sparco övet, karbon burkolatokat, Longacre széles visszapillantót, SPA Techniques tűzoltó rendszert és Motorola kommunikációs rendszert találunk. 
 
Elmebeteg egy szerkezet lett ebből az M2-ből! Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 

l




 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2019. november 30.)

Forrás: Speedhunters