Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 2020
- Tulajdonában
- 2020 óta
- Karosszéria színe
- lávakék metál
- Kivitel
- lépcsőshátú
- Üzemanyag
- Benzin
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 5,6 mp
- Max. sebesség
- 250 km/óra
- Teljesítmény
- 272 LE @ 5.500-6.500 rpm
- Tömeg
- 1.570 kg (5,77 kg/LE)
- Nyomaték
- 350 Nm @ 2.000-5.400 rpm
Motor
- Motor
- 2.0 TFSI (DNU)
- Hajtás
- összkerékhajtás (Haldex)
- Elektronika
- gyári
- Légszűrő
- gyári
- Kipufogó
- gyári
- Egyéb
- 7 fokozatú DSG
Ex Toledom adatai lentebb képként ;-)
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Pirelli Cinturato P7 - 235/40 R19 96W
- Felni
- OZ Superturismo LM 8,5Jx19", ET38, 5×112 (tömeg: 11 kg)
Téli felni konfiguráció
- Gumi
- Michelin Pilot Alpin 5 - 245/40 R19 98V
- Felni
- Skoda Canopus 8Jx19", ET44, 5×112
Futómű
- Rugók
- gyári
- Gátlók
- gyári (állítható keménységű)
- Fékek
- gyári
- Merevítők
- gyári
Külső Optika
- Karosszéria
- gyári
- Egyéb
- Festett féknyergek - FOLIATEC féknyereg festék RS BLUE
Belső Optika
- Festés, dekor
- gyári
- Ülések
- gyári
- Kormány
- gyári
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- gyári
- Erősítő
- nincs
- Hangszórók
- gyári
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Bocsi a kései válaszért, de egyszerűen nincs kedvem sűrűn fel nézni az oldalra, annyira halott. Legtöbbször akkor nézek fel, ha valami újítást rakok fel. Szeretem néha vissza nézni, hogy alakulgatott minden autó.
Akkor egyforma méretű tartály van mindkettőbe. A tied egyébként a motor méretéhez képest nem fogyaszt rosszul. Nekem a vegyes 9-1000km egy tank, csak város pedig 7-800 között. Van olyan, aki elvileg a városit is tudja 1000km fölé vinni, de én nem vagyok ennyire fogyasztás függő, ha menni kell, megyek vele. Nem versenyautó, de chippel elég szépet megy.
A szimpli klever jó szlogen. Részemről összes autó az lenne, mert csak fullos vagy fapad verzió lenne, semmi hát millió pipálós történet.
Hát igen, egy mindennapi használatos autót nehéz letenni. Én sokszor jártam más, bérelt autóval is olyankor, de még úgy is idegesített a tudat, hogy nincs nálam.
Nálatok akkor úgy látom nagy Skoda szeretett lett. A Kamiq is hasonlóan jó kis autó? Az is bevált nektek?
Chip. Kicsit túl aggódod a dolgokat.
Eleve új motor, nincs még benne többszáz ezer km, mikor már minden össze vagy el van kopva, bírnia kell, illetve, ha nincs a megadott értéken túl húzva, főbb elem módosítás nélkül, probléma nélkül kell bírja. Például nekem (nem nevezem meg a szalont, szalonokat), de mikor akartam új autót venni, ők ajánlották, hogyha szeretném, akkor még új korában érdemes. Röviden azért, mert úgy kopnak össze az alkatrészek, és ha valami gyárilag ludas, még garanciába cserélik, ami valószínű chip nélkül is ki jött volna. Egyébként ha jó chippes írja, és tudja is mit kell, nem lesz belőle gond. Nekem az összes autó megvan-volt írva.
Ráadásul egyszer élünk, élvezzük ezeket az apróságokat minél hamarabb.
Egyébként a velvet red színről jut eszembe, voltam ismerősnek megnézni egy SuperB-t, mint a tied, csak fehér-fekete kombinációban. Az autó hibátlan volt, mondjuk 20e km volt benne, így csodáltam volna, ha lenne probléma, de én akárhogy néztem, annak nem áll annyira jól ez a szín kombó, színesben sokkal szebb.
Kis regényt befejezve, Áldott, békés és boldog karácsonyt kívánok nektek, és hogy hű legyek magamhoz két újítással érkeztem.

Akkor egyforma méretű tartály van mindkettőbe. A tied egyébként a motor méretéhez képest nem fogyaszt rosszul. Nekem a vegyes 9-1000km egy tank, csak város pedig 7-800 között. Van olyan, aki elvileg a városit is tudja 1000km fölé vinni, de én nem vagyok ennyire fogyasztás függő, ha menni kell, megyek vele. Nem versenyautó, de chippel elég szépet megy.

A szimpli klever jó szlogen. Részemről összes autó az lenne, mert csak fullos vagy fapad verzió lenne, semmi hát millió pipálós történet.
Hát igen, egy mindennapi használatos autót nehéz letenni. Én sokszor jártam más, bérelt autóval is olyankor, de még úgy is idegesített a tudat, hogy nincs nálam.
Nálatok akkor úgy látom nagy Skoda szeretett lett. A Kamiq is hasonlóan jó kis autó? Az is bevált nektek?
Chip. Kicsit túl aggódod a dolgokat.



Egyébként a velvet red színről jut eszembe, voltam ismerősnek megnézni egy SuperB-t, mint a tied, csak fehér-fekete kombinációban. Az autó hibátlan volt, mondjuk 20e km volt benne, így csodáltam volna, ha lenne probléma, de én akárhogy néztem, annak nem áll annyira jól ez a szín kombó, színesben sokkal szebb.
Kis regényt befejezve, Áldott, békés és boldog karácsonyt kívánok nektek, és hogy hű legyek magamhoz két újítással érkeztem.

0
Profilképek
Hát azt az 1000 kilométeres hatótávolságot én meg szívesen elcserélném a 3.0 V6 367 lóerős C43 AMG motorjáért cserébe, úgy nem zavarna, ha csak 600 kilométer lenne belőle, de cserébe menne, durrogna-csattogna rendesen.
Szoktam is nézegetni őket, de jó pár évig még nem tudok benne gondolkozni, ebbe meg bele építeni nem lenne költség hatékony, mert motortól kezdve váltón át a futóműig minden más bennük, csak kinézetben egyeznek sajnos. Pedig az a 3.0 V6 egy chippel akár 450 lóerőt is tud, és egy kis légszűrő-kipufogó módosítással állat, anno mikor ültem egy ilyen átalakítottba, alig akartam kiszállni, és a tetemes lóerő ellenére normális használat mellett városba simán elvolt 10-el. De a tiéd fogyasztása is is nagyon baráti, pedig azért van ott bőségesen paci is mellé.
Nagyon jól néz ki a Kamiq is, a színkombináció különösen üdítő, a felszereltsége elég bőséges, és azzal a motorral nem mehet rosszul se. A féknyereg tényleg jól sikerült, ha nem tudnám, simán gyárinak mondanám. Ráadásul a garázsba jól mutatnak egymás mellett.
Köszi, próbálom csakis igényes és minőségi átalakításokkal újítani az autót. Egy kicsit bele is kódolgattunk, csak sajnos jó pár dolgot nem tud az autó, kellenének rá szoftver frissítések, és akkor még lehetne pár dolgot bekapcsolni, de majd a következő projekttel egybe akarom. A fejegység kijelző (navis, de a kisebb van benne), csak az indítóképet engedte módosítani, de ha bele kerül a nagyobb command fej, akkor át lehet azt is fullra alakítani C63-ra.
De szépen sorban, most hűtőrács projekt van. Embléma mellé megvettem a rácsot is, tegnap lekozmetikáztam, felraktam rá az AMG emblémát, és lefóliáztam a króm dekort benne. Már csak bele kell rakni, de az február lesz, mert a lökhárító festéssel együtt akarom, amikor távozik a rendszám és annak helye.
Bár hiába mindig azt mondom, hogy szépen sorban, már a következő dolog mozgatja a fantáziám.

Nagyon jól néz ki a Kamiq is, a színkombináció különösen üdítő, a felszereltsége elég bőséges, és azzal a motorral nem mehet rosszul se. A féknyereg tényleg jól sikerült, ha nem tudnám, simán gyárinak mondanám. Ráadásul a garázsba jól mutatnak egymás mellett.

Köszi, próbálom csakis igényes és minőségi átalakításokkal újítani az autót. Egy kicsit bele is kódolgattunk, csak sajnos jó pár dolgot nem tud az autó, kellenének rá szoftver frissítések, és akkor még lehetne pár dolgot bekapcsolni, de majd a következő projekttel egybe akarom. A fejegység kijelző (navis, de a kisebb van benne), csak az indítóképet engedte módosítani, de ha bele kerül a nagyobb command fej, akkor át lehet azt is fullra alakítani C63-ra.

De szépen sorban, most hűtőrács projekt van. Embléma mellé megvettem a rácsot is, tegnap lekozmetikáztam, felraktam rá az AMG emblémát, és lefóliáztam a króm dekort benne. Már csak bele kell rakni, de az február lesz, mert a lökhárító festéssel együtt akarom, amikor távozik a rendszám és annak helye.

Bár hiába mindig azt mondom, hogy szépen sorban, már a következő dolog mozgatja a fantáziám.

A 2021. év, első carstyling oldal látogatása közben szeretnék 'Boldog és sikerekben gazdag új évet kívánni'!

Bocsi a kései válaszért, de egyszerűen nincs kedvem sűrűn fel nézni az oldalra, annyira halott. Legtöbbször akkor nézek fel, ha valami újítást rakok fel. Szeretem néha vissza nézni, hogy alakulgatott minden autó.
Akkor egyforma méretű tartály van mindkettőbe. A tied egyébként a motor méretéhez képest nem fogyaszt rosszul. Nekem a vegyes 9-1000km egy tank, csak város pedig 7-800 között. Van olyan, aki elvileg a városit is tudja 1000km fölé vinni, de én nem vagyok ennyire fogyasztás függő, ha menni kell, megyek vele. Nem versenyautó, de chippel elég szépet megy.
A szimpli klever jó szlogen. Részemről összes autó az lenne, mert csak fullos vagy fapad verzió lenne, semmi hát millió pipálós történet.
Hát igen, egy mindennapi használatos autót nehéz letenni. Én sokszor jártam más, bérelt autóval is olyankor, de még úgy is idegesített a tudat, hogy nincs nálam.
Nálatok akkor úgy látom nagy Skoda szeretett lett. A Kamiq is hasonlóan jó kis autó? Az is bevált nektek?
Chip. Kicsit túl aggódod a dolgokat.
Eleve új motor, nincs még benne többszáz ezer km, mikor már minden össze vagy el van kopva, bírnia kell, illetve, ha nincs a megadott értéken túl húzva, főbb elem módosítás nélkül, probléma nélkül kell bírja. Például nekem (nem nevezem meg a szalont, szalonokat), de mikor akartam új autót venni, ők ajánlották, hogyha szeretném, akkor még új korában érdemes. Röviden azért, mert úgy kopnak össze az alkatrészek, és ha valami gyárilag ludas, még garanciába cserélik, ami valószínű chip nélkül is ki jött volna. Egyébként ha jó chippes írja, és tudja is mit kell, nem lesz belőle gond. Nekem az összes autó megvan-volt írva.
Ráadásul egyszer élünk, élvezzük ezeket az apróságokat minél hamarabb.
Egyébként a velvet red színről jut eszembe, voltam ismerősnek megnézni egy SuperB-t, mint a tied, csak fehér-fekete kombinációban. Az autó hibátlan volt, mondjuk 20e km volt benne, így csodáltam volna, ha lenne probléma, de én akárhogy néztem, annak nem áll annyira jól ez a szín kombó, színesben sokkal szebb.
Kis regényt befejezve, Áldott, békés és boldog karácsonyt kívánok nektek, és hogy hű legyek magamhoz két újítással érkeztem.

Akkor egyforma méretű tartály van mindkettőbe. A tied egyébként a motor méretéhez képest nem fogyaszt rosszul. Nekem a vegyes 9-1000km egy tank, csak város pedig 7-800 között. Van olyan, aki elvileg a városit is tudja 1000km fölé vinni, de én nem vagyok ennyire fogyasztás függő, ha menni kell, megyek vele. Nem versenyautó, de chippel elég szépet megy.

A szimpli klever jó szlogen. Részemről összes autó az lenne, mert csak fullos vagy fapad verzió lenne, semmi hát millió pipálós történet.
Hát igen, egy mindennapi használatos autót nehéz letenni. Én sokszor jártam más, bérelt autóval is olyankor, de még úgy is idegesített a tudat, hogy nincs nálam.
Nálatok akkor úgy látom nagy Skoda szeretett lett. A Kamiq is hasonlóan jó kis autó? Az is bevált nektek?
Chip. Kicsit túl aggódod a dolgokat.



Egyébként a velvet red színről jut eszembe, voltam ismerősnek megnézni egy SuperB-t, mint a tied, csak fehér-fekete kombinációban. Az autó hibátlan volt, mondjuk 20e km volt benne, így csodáltam volna, ha lenne probléma, de én akárhogy néztem, annak nem áll annyira jól ez a szín kombó, színesben sokkal szebb.
Kis regényt befejezve, Áldott, békés és boldog karácsonyt kívánok nektek, és hogy hű legyek magamhoz két újítással érkeztem.

Írtam, válaszra sem méltatnak... hanyatlik az oldal, tényleg nagyon minimális a látogatottsága...
Erről nekem fogalmam nincs, nem vagyok tagja annak a "remek" közösségnek!
Köszönöm szépen, jó ötlet.
Egyébként nem tudod hány szavazat kell, hogy kikerüljek a boxutcából? Sehol nem találok erre vonatkozó írást, egyáltalán semmit...
Üdv.
Egyébként nem tudod hány szavazat kell, hogy kikerüljek a boxutcából? Sehol nem találok erre vonatkozó írást, egyáltalán semmit...
Üdv.
A képre reagálva még:
Meglett az 5000 megtett kilométer? Gratula, lassan be lesz járatva.
Neked egyébként hány literes a tankja? Nagyjából 550-600 km egy tank üzemanyag?
Meglett az 5000 megtett kilométer? Gratula, lassan be lesz járatva.

Neked egyébként hány literes a tankja? Nagyjából 550-600 km egy tank üzemanyag?

A húzós hét ismerős volt sajnos itt is... Én sokszor nem bánnám, ha nem telne ilyen gyorsan az idő. Főleg ebben a jó covidos időben pláne azt érzem, hogy megint ez a sok idő csak az életből lett elvéve tőlünk, amit már sose kapunk vissza.
Mercedesnél azért is csinálják így szerintem a konfigurálást, hogy minél több extrát kérj bele. Ugye neked hiába egy valami kellene, sok esetben csak a komplett csomagot lehet kipipálni. Nekem nem lenne gond, mert kb. az egészre egy nagy X-et tennék, annyira extra mániás vagyok, csak az ára ne lenne akkora nagy X.
Köszi, egyébként én is lassan kezdek megbarátkozni vele, lehet marad ilyen ez a téli szett, csak teszek még bele TPMS szenzorokat, mert azért cseszeget az autó, de téli szettnek lehet bőven jó ez így.
A két fehérség szokott elég nagy feltűnést is kelteni, főleg mikor megyünk egymás után, sokan hirtelen nem is tudják, hogy csak a szemük káprázik, vagy tényleg majdnem két full egyformát látnak. Részben nekem ez is volt a célom vele, meg a szelenit-szürke designo magno fényezés mellett a fehér volt a favorit, és előbbi nagyon ritka ilyen összeállításban, mint az enyém, így pláne a fehér volt a befutó, a night csomaggal.
Egyébként értem mire gondolsz az ültetés alatt, tényleg szerencsére így se egy magas verzió, de akinek eddig minden autója karcolta a földet szó szerint, nehéz elengedni. Bár itt addig már nem ültetném, mert kicsit komolytalan is lenne az autó eleganciájához (ha csak nem showcar lenne), így maximum még 2-3 centit ültetnék rajta, de azzal meg úgy vagyok, hogy pénz kidobás kb., mert túl sokat nem változtatna a kinézeten, csak keményebb lenne a rugózás. A jó kis deszkázás, útvonal tervezés viszont jó kis élmény, azt éltem néha.
Akkor neked nem lett volna egyszerű az FR optika, bár én azt mondom, ha végül rá szántad volna magad, biztos megérte volna, mert jól néz ki amúgy nagyon.
Mondjuk színben szerintem ez a mostani jobb választás volt, mint a velvet red, azzal már lehet kicsit racsingos hatást keltett volna, ehhez meg túl komoly autó a tiéd is. Talán még az RS Octávián elmegy, de a tiéd már inkább a prémium és elegáns szegmenshez tartozik, aminek nem biztos, hogy jól állna. Viszont a sportos vonalt, ha nem is csinálod meg, a chipet mindenféleképpen megcsinálnám a helyedben még most, ameddig garanciás az autó több okból is. Elsődlegesként viszont pláne az élményért is.
Mercedesnél azért is csinálják így szerintem a konfigurálást, hogy minél több extrát kérj bele. Ugye neked hiába egy valami kellene, sok esetben csak a komplett csomagot lehet kipipálni. Nekem nem lenne gond, mert kb. az egészre egy nagy X-et tennék, annyira extra mániás vagyok, csak az ára ne lenne akkora nagy X.

Köszi, egyébként én is lassan kezdek megbarátkozni vele, lehet marad ilyen ez a téli szett, csak teszek még bele TPMS szenzorokat, mert azért cseszeget az autó, de téli szettnek lehet bőven jó ez így.

A két fehérség szokott elég nagy feltűnést is kelteni, főleg mikor megyünk egymás után, sokan hirtelen nem is tudják, hogy csak a szemük káprázik, vagy tényleg majdnem két full egyformát látnak. Részben nekem ez is volt a célom vele, meg a szelenit-szürke designo magno fényezés mellett a fehér volt a favorit, és előbbi nagyon ritka ilyen összeállításban, mint az enyém, így pláne a fehér volt a befutó, a night csomaggal.
Egyébként értem mire gondolsz az ültetés alatt, tényleg szerencsére így se egy magas verzió, de akinek eddig minden autója karcolta a földet szó szerint, nehéz elengedni. Bár itt addig már nem ültetném, mert kicsit komolytalan is lenne az autó eleganciájához (ha csak nem showcar lenne), így maximum még 2-3 centit ültetnék rajta, de azzal meg úgy vagyok, hogy pénz kidobás kb., mert túl sokat nem változtatna a kinézeten, csak keményebb lenne a rugózás. A jó kis deszkázás, útvonal tervezés viszont jó kis élmény, azt éltem néha.

Akkor neked nem lett volna egyszerű az FR optika, bár én azt mondom, ha végül rá szántad volna magad, biztos megérte volna, mert jól néz ki amúgy nagyon.

Mondjuk színben szerintem ez a mostani jobb választás volt, mint a velvet red, azzal már lehet kicsit racsingos hatást keltett volna, ehhez meg túl komoly autó a tiéd is. Talán még az RS Octávián elmegy, de a tiéd már inkább a prémium és elegáns szegmenshez tartozik, aminek nem biztos, hogy jól állna. Viszont a sportos vonalt, ha nem is csinálod meg, a chipet mindenféleképpen megcsinálnám a helyedben még most, ameddig garanciás az autó több okból is. Elsődlegesként viszont pláne az élményért is.

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében
Eibach sportrugó szett 34.900.- HUF-tól!
Ár: 34.900 Ft
FK sportfutómű szett 62.500.- HUF tól !!!
Ár: 62.500 Ft
Xenon szettek 21.900.- ft
Ár: 21.900 Ft
Autostyle állítható sportülések 39.900.-
Ár: 39.900 Ft
Autostyle sportülés 27.990.- HUF !!!!
Ár: 27.990 Ft
GROM-IPD3 AUX-IN MP3 Bluetooth Car Stereo illesztő
Ár: 29.990 Ft
GROM-USB: USB AUX-IN Bluetooth Car Stereo illesztő
Ár: 39.990 Ft
Direkt légszűrők 2.990-től!!!
Ár: 2.990 Ft
Nagyon jól néz ki a Kamiq is, a színkombináció különösen üdítő, a felszereltsége elég bőséges, és azzal a motorral nem mehet rosszul se. A féknyereg tényleg jól sikerült, ha nem tudnám, simán gyárinak mondanám. Ráadásul a garázsba jól mutatnak egymás mellett.
Köszi, próbálom csakis igényes és minőségi átalakításokkal újítani az autót. Egy kicsit bele is kódolgattunk, csak sajnos jó pár dolgot nem tud az autó, kellenének rá szoftver frissítések, és akkor még lehetne pár dolgot bekapcsolni, de majd a következő projekttel egybe akarom. A fejegység kijelző (navis, de a kisebb van benne), csak az indítóképet engedte módosítani, de ha bele kerül a nagyobb command fej, akkor át lehet azt is fullra alakítani C63-ra.
De szépen sorban, most hűtőrács projekt van. Embléma mellé megvettem a rácsot is, tegnap lekozmetikáztam, felraktam rá az AMG emblémát, és lefóliáztam a króm dekort benne. Már csak bele kell rakni, de az február lesz, mert a lökhárító festéssel együtt akarom, amikor távozik a rendszám és annak helye.
Bár hiába mindig azt mondom, hogy szépen sorban, már a következő dolog mozgatja a fantáziám.