Kevin mindig is Lexus-ok közelében mozgott, így nem volt véletlen, hogy magának is egy ilyen autót vásárolt. Ráadásul egy olyan céget vezet, ami Lexus modellekhez készít bodykiteket, kiegészítőket, így az is egyértelmű volt, hogy demoautót épít, amin megmutatja, hogy a cége mi mindent képes gyártani. 
 
A karosszéria megkapta komplett NIA splitter és diffúzor szettet. A front GS-F lökhárítóval, fényszórókkal és karbon hűtőráccsal gazdagodott, de felkerültek az első sárvédők, küszöbök és hátsó lökhárító, valamint a hátsó lámpák is. A visszapillantókra karbon burkolatokat pattintottak fel és az egészet Thule tetőbox "koronázza" meg. 
A motortérben fényezett burkolatokat találunk, illetve K&N szűrőt, a "kilégzésről" pedig Apex'i kipufogó gondoskodik. 
A futómű természetesen levegős és Airlift Performance elemekből és 3P vezérlőből áll. A csomagtartóban kaptak helyet a rendszer egyes elemei, hardline ( mervecsöves) csövezéssel, Viair kompresszorokkal, tartállyal, ami candy red fényezést kapott. 
Ez a szett engedi rá a háromrészes Rotiform BTC felnikre az autót, amiknek mérete 9,5x20 és 10.5x20. 
Az utastérben NIA karbon kormány és az egyedi tartóban helyet foglaló Airlift vezérlő jelenti a változást. 
 
Az autót egyébként az ide SEMA Show-n is meg lehet nézni a NIA standon természetesen. Jelenleg is folynak a munkálatok, mert a showra már más színű lesz a kocsi és kis szerencsével a beltér is piros bőrbe bújik majd. 
 
További képeket IDE KATTINTVA találtok! 





 

 

Fórum: Témaindító komment (Statler, 2021. október 20.)

Forrás: Slammedenuff